Nowości
Wentylator KSB 200 EC - OUTLET
Wentylator KSB 200 EC - OUTLET
742,92 zł 604,00 zł
szt.
Wentylator KSB 150 EC - OUTLET
Wentylator KSB 150 EC - OUTLET
613,77 zł 499,00 zł
szt.
Wentylator KSB 125 EC - OUTLET
Wentylator KSB 125 EC - OUTLET
488,31 zł 397,00 zł
szt.
Wentylator kanałowy odśrodkowy VKM 150 EC - OUTLET
Wentylator kanałowy odśrodkowy VKM 150 EC - OUTLET
392,37 zł 319,00 zł
szt.
Wentylator kanałowy odśrodkowy VKM 125 EC - OUTLET
Wentylator kanałowy odśrodkowy VKM 125 EC - OUTLET
391,14 zł 318,00 zł
szt.
Wentylator odśrodkowy VN-1B 80 - wersja standard - OUTLET
Wentylator odśrodkowy VN-1B 80 - wersja standard - OUTLET
285,36 zł 232,00 zł
szt.
Wentylator odśrodkowy VN-1C 80 - wersja standard - OUTLET
Wentylator odśrodkowy VN-1C 80 - wersja standard - OUTLET
302,58 zł 246,00 zł
szt.

Szybki kontakt

Vents24.pl

ul. Trakt Lubelski 195
04-667 Warszawa
woj. mazowieckie
NIP: 1132900215

Tel.: 535-175-444
E-mail: sklep@vents24.pl

Gwarancja

Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji dla wszystkich wentylatorów z kategorii Wentylatory dla domu i biura to 5 lat. Dla pozostałych wentylatorów oraz innych produktów oferowanych w sklepie okres gwarancji to 2 lata. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowany punkt serwisowy producenta. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronie internetowej producenta. W przypadku niektórych produktów karta gwarancyjna znajduję się wewnątrz fabrycznie zapieczętowanego opakowania, w związku z tym, iż nie chcemy otwierać tak zapakowanych produktów może się zdarzyć, że karta nie będzie podstemplowana, daje to jednak Państwu pewność, że nikt wcześniej nie ingerował w zawartość produktu. Jeżeli otrzymają Państwo kartę gwarancyjną bez pieczątki prosimy o kontakt.

 

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne

  • plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu ( w przypadku produktów nie mających numeru seryjnego, identyfikacja jest możliwa za pomocą kodu kreskowego mieszczącego się na opakowaniu)

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej

  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją, bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl